Friday, April 30, 2010

Saya Geram

1. Pertama..kenapa saya geram hari ni..?? sebab cubaan saya untuk menukar layout blog saya tak jadi..arghh.. geramm kau tahu...saya dah mencuba berbanyak kali dah...dari start saya membuat blog ini, hingga sekarang.... adoi la... saya dah mengikut dah arahan mereka "cara-cara menukar layout untuk blog anda".. tapi tak boleh pun... argh... tertekan.... Macam mane ni..?? saya nak blog saya chanteek macam mereka...SUMERE, HAKIM, dll.. Hehehe.... saya demanding kah..?? Bukan-bukan.... saya cuma nak sesiapa yang melawat blog saya rasa teruja.. Eh.! bEtulkah.... wiwi~~
2. Saya geram untuk kali ke-2 hari ini kerana orang kata saya GEMOK....!!! saya GEMOK sangat ker..?? Kau tak perlu jawab untuk saya ok.... Huhuhu... Biarlah saya nak gemok ke nak obes ke... Kau peduli hapa.. Kau tak jadi saya, so, jagan masuk campur pasal hal tubuh badan saya ok... Buwekkk...!!!!! Maaf,entri mengandungi emosi yang sangat beremosi...
Sekian... wiwi~~

1 comment:

cuke said...

1.ala,ramai bole tnjukkn ape..
2.sy xckp pown~ tp xpe. Gmuk2 pn ramai owrg suke :D