Sunday, November 8, 2009

Agak tertekan di sini

Tak sabo nak tunggu esok.. last paper..tapi sebelum last paper ni la banyak tul la dugaannyer.. wiwi.. ko paham tak bile kite tengah stady, subjek membaca,kite perlukan ketenangan yang abadi.. tapi, mengapa perlu engkau rosakkan ketenangan yang abadi itu dengan panggilan talipon sampai berejam2..dan kalo engkau cakap perlahan-lahan aku tak kesah beb...sumpah aku tak kesah...yang mengkesahkan aku adalah apabila engkau bercakap di talipon macam nak bagi satu shah alam dengar suare engkau.. aku rase tak perlulah itu semua beb..kan..kan.. aku tak nak la satu hari nanti ko makan nasi dengan straw plak kan...(dari petikan filem bohsia:jangan pilih jalan hitam).. anyway... actually aku nak balas dendam jugak pasal aritu aku ade paper ,then engkau tengok muvie.. yang ini pong aku tak kesah... serius... memang aku tak kesah... tapi, tolonglah pakai earphone beb.. engkau tak de earphone kan.. aku dah bagi pinjam dah aku punye earphone.. yang engkau tak paham-paham bahasa tu apesal... engkau budak pandai kan... yang engkau pasang muvie dengan sound macam nak pecah telinga tu apehal..( yang ni aku tambah sikit-sikit..bagi penyedap cerite )... eisyh... tidak bolehkah anda menghormati warga uitm yang hendak belajar dengan penuh kesungguhan ini.. mengapa engkau perlu mengeluh jika apa yang engkau lakukan itu memang tidak akan mendatangkan apa-apa hasil..hatta, engkau meraung la sampai ke lata meraung sekalipun jika engkau tidak berusaha, engkau tidak akan mendatangkan apa-apa hasil.. lagi satu beb, jangan salahkan lantai bile kite sendiri tak pandai menari keh... daaa...
aku punya kamu~~

1 comment:

-s.u.m.e.r.e- said...

u menari ke??
manusia yang taknak kita pandai lebih dari dia..mungkin k0wt!